به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، از ابتدای همه‌گیری کووید-۱۹ در کشور تاکنون قریب به ۱۵ هزار نفر در شهرستان فسا به کروناویروس مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۹۷۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 10 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: صادق مهدوی‌نیا شنبه ۱۹ تیرماه به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ در کشور تا روز ۱۷ تیرماه امسال، حدود ۵۴ هزار بیمار یا فرد مشکوک به کرونا به درمانگاه‌های شهرستان فسا مراجعه کرده‌اند که تا آن تاریخ تست ۱۴ هزار و ۹۳۰ نفرشان مثبت بوده است.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه از بین کل موارد مثبت شناسایی شده کرونا در شهرستان فسا، ۳۲۰۵ نفر خدمات درمانی بستری را دریافت کرده‌اند، گفت: متاسفانه در این بازه زمانی، ۲۴۸ بیمار مبتلا به کروناویروس در فسا جان خود را از دست دادند.

او با یادآوری اینکه تا ۱۷ تیرماه ۱۸ هزار و ۴۷۴ دوز واکسن کرونا به شهرستان فسا تخصیص یافته است، گفت: تا این تاریخ ۱۲ هزار و ۹۲ نفر از اعضای گروه‌های پرخطر تعیین شده در دستورالعمل‌های ستاد کرونا دوز اول و ۶۳۸۲ نفر نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته در استان‌های جنوبی و شرقی و برخی شهرهای استان فارس، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا نیز افزایشی شده و همچنان این روند ادامه دارد.

مهدوی‌نیا تاکید کرد: تنها راهکار در شرایط فعلی انجام واکسیناسیون، تشدید نظارت‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان، خودداری از برگزاری و شرکت در برنامه‌های جمعی مختلف خانوادگی و اداری، غیر اداری و پرهیز از انجام مسافرت غیر ضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل استفاده صحیح از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، شستشو و ضد عفونی دستها و تهویه مناسب هوا است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار